Τετάρτη 21 Οκτωβρίου 2015

Μια μητέρα έγραψε ένα γράμμα στη μικρή της κόρη

.......στη μικρή της κόρη με την εντολή να το διαβάσει όταν η ίδια θα έχει πια γεράσει.      Αξίζει να το διαβάσετε..




«Αγαπημένο μου κορίτσι,
Σε παρακαλώ πολύ, όταν φτάσει εκείνη η μέρα που θα με δεις να έχω γεράσει πολύ, να είσαι υπομονετική μαζί μου και ,πάνω από όλα, να προσπαθήσεις να καταλάβεις τι περνάω.
Αν όταν μιλάμε, επαναλαμβάνω το ίδιο πράγμα χιλιάδες φορές, μην με διακόψεις για να μου πεις: «Είπες το ίδιο πράγμα πριν από ένα λεπτό» … Απλά άκουσε με. Προσπάθησε να θυμηθείς τότε που ήσουν μικρή και ήθελες να σου διαβάζω την ίδια ιστορία κάθε βράδυ για να κοιμηθείς. Τότε δεν σε ενοχλούσε που επαναλάμβανα συνεχώς το ίδιο. Γιατί λοιπόν να σε ενοχλήσει όταν γεράσω;
Όταν δεν θα θέλω να κάνω μπάνιο, μην νευριάσεις μαζί μου και μη με φέρεις σε δύσκολη θέση. Θυμήσου τότε που ήσουν μικρό κοριτσάκι και έψαχνα να βρω ένα σωρό δικαιολογίες για να σε κάνω μπάνιο. Με υπομονή και με αγάπη πάντα τα κατάφερνα. Προσπάθησε λοιπόν να κάνεις και εσύ το ίδιο.
Όταν δεις πόσο άσχετη θα είμαι με τη νέα τεχνολογία, δώσε μου λίγο χρόνο να τη μάθω και μην με κοιτάς με ειρωνικό τρόπο. Θυμήσου πόσα πράγματα έμαθες από έμενα καρδιά μου: Να τρως σωστά, να ντύνεσαι, να χτενίζεις τα μαλλάκια σου, να ξεπερνάς τα καθημερινά σου προβλήματα.
Τη μέρα που θα με δεις λοιπόν γερασμένη να μου συμπεριφερθείς με υπομονή και αγάπη. Προσπάθησε να έρθεις στη θέση μου.
Αν κάποιες φορές παρατηρήσεις ότι ξεχνάω τι θέλω να πω, δώσε μου χρόνο. Μην νευριάζεις, μην γίνεσαι ανυπόμονη και αλαζονική. Να ξέρεις ότι η καρδιά μου πάντα χτυπούσε και θα χτυπάει για σένα. Είσαι το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου και το μόνο που δεν θέλω είναι να θυμώνεις μαζί μου.
Και όταν τα κουρασμένα, γερασμένα πόδια μου δεν θα με βοηθούν να περπατήσω τόσο γρήγορα όπως παλιά, δώσε μου το χέρι σου και βοήθησε με τον ίδιο τρόπο που το έκανα και εγώ όταν περπάτησες για πρώτη φορά.
Όταν έρθει αυτή η μέρα, μην νιώθεις λύπη για μένα. Απλά να είσαι μαζί μου για να φτάσω ως στο τέλος της ζωής μου χαρούμενη και ευτυχισμένη.
Σε λατρεύω και σε ευχαριστώ για το δώρο του χρόνου και της χαράς που μοιράστηκες μαζί μου. Με ένα μεγάλο χαμόγελο και με την τεράστια αγάπη που έχω πάντα για σένα, θέλω απλώς να σου πω ότι..
Σε αγαπώ με όλη μου την καρδιά αγαπημένο μου παιδί! Και θα σε αγαπώ μέχρι να κλείσω για πάντα τα μάτια μου.»