Έχουν κιόλας περάσει δύο βδομάδες που πάμε πια
στη Β΄
Δημοτικού.
Φέτος είμαστε πια μεγάλοι-ες για να μάς γράφει
η δασκάλα μας τα καθήκοντα για την επόμενη μέρα
και να μας ετοιμάζει μια
φωτοτυπία με αυτά.
Έχουμε ένα τετραδιάκι γι΄ αυτό το σκοπό (σπιράλ)
στο οποίο θα
μάθουμε σιγά- σιγά να
γράφουμε
ΜΟΝΟΙ μας τα καθήκοντά μας.
Αυτό το τετράδιο είναι βέβαια και επικοινωνίας
με τη
δασκάλα μας.
Οι γονείς μας δηλαδή, αλλά και η κυρία Νίκη
θα μπορούν να ανταλλάσσουν εκεί
σημειώματα
για όσα μας αφορούν.
Η δασκάλα μας ακόμα μάς τόνισε ότι φέτος πρέπει
να
βελτιώσουμε τα γράμματά μας αλλά και
να διαβάζουμε με περισσότερη
ευχέρεια.
Γι αυτό:
- Γράφουμε την αντιγραφή μας πάντα 3 φορές (εκτός αν μας δοθεί άλλη οδηγία) με τα καλύτερα γράμματά μας , πάντα με την ημερομηνία στο πάνω μέρος.
- Τα ωραία γράμματα προσπαθούμε να τα γράφουμε και σε όλες τις <<κατ΄ οίκον >> εργασίες μας.
- Επίσης διαβάζουμε πολλές φορές την ορθογραφία μας ώστε και άριστα να μας βάζει η κυρία μας και αυτοκολλητάκι να μας κολλάει.
- Η ορθογραφία μας τις πιο πολλές φορές είναι γραμμένη στο Αναγνωστικό (χοντρό) ή στο Εργασιών ( λεπτό) μέσα σε ένα κίτρινο <<καδράκι>>.
- Ακόμα διαβάζουμε πολλές φορές την ανάγνωσή μας έτσι ώστε να τη λέμε <<νεράκι>> αλλά ΟΧΙ <<παπαγαλία>> γιατί η δασκάλα μας το καταλαβαίνει και δεν της αρέσει καθόλου.
- Όσες εργασίες έχουμε κάνει στο σχολείο τις ξαναελέγχουμε στο
σπίτι μήπως ξεχάσαμε κάτι, γράφουμε πάντα το όνομά μας και τις βάζουμε μέσα στο πράσινο τετράδιο για να τις δει
και η δασκάλα μας την άλλη μέρα.
Αν τα κάνουμε όλα
αυτά και καλοί μαθητές θα γίνουμε
αλλά και χρόνος θα
μας μένει για παιχνίδι.