Πέμπτη 20 Δεκεμβρίου 2012

ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΗΣ ΓΙΟΡΤΗΣ

Άσπρες χιονονιφάδες

Άσπρες χιονονιφάδες
χορεύουν στον ουρανό
παίζουνε και τραγουδούν
μελωδικό σκοπό
άσπρες χιονονιφάδες
το τζάμι μου χτυπούν
στον τρελό χορό τους
κι εμένα προσκαλούν

Μικρούλες μπαλαρίνες
χορεύουνε με τα παιδιά
ναζιάρες και τσαχπίνες
κυλάνε στην πλαγιά

Άσπρες χιονονιφάδες
χορεύουν στον ουρανό
παίζουνε και τραγουδούν
μελωδικό σκοπό

Χιονάνθρωποι γελάνε
και παίζουνε με τα παιδιά
με τα έλκηθρα κυλάνε
επάνω στην πλαγιά

Άσπρες χιονονιφάδες
χορεύουν στον ουρανό
παίζουνε και τραγουδούν   ] 2x
μελωδικό σκοπό   ] 2x




 Φρόστι ο χιονάνθρωπος

Είμαι ο Φρόστι
ο χιονάνθρωπος παιδιά
έχω ένα καρότο για μύτη
και για μάτια δυο κουμπιά
είμαι ο Φρόστι
μ' ένα κόκκινο κασκόλ
έχω μια μεγάλη σκούπα
και καπέλο φοβερό

Μα κάθε βράδυ αργά αργά
σας λέω το μυστικό
όλοι οι χιονάνθρωποι
στήνουμε χορό
είμαι ο Φρόστι
μ' ένα κόκκινο κασκόλ
έχω μια μεγάλη σκούπα
και καπέλο φοβερό

Είναι ο Φρόστι
ο χιονάνθρωπος παιδιά
έχει ένα καρότο για μύτη
και για μάτια δυο κουμπιά
Φρόστι γλυκούλη
σ' αγαπάμε αληθινά
και πιστεύουμε πως έχεις
μια ζεστή ζεστή καρδιά

Μα κάθε βράδυ αργά αργά
σας λέω το μυστικό
όλοι οι χιονάνθρωποι
στήνουμε χορό
είμαι ο Φρόστι
μ' ένα κόκκινο κασκόλ
έχω μια μεγάλη σκούπα
και καπέλο φοβερό