Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

θέατρο

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

ΤΗΝ Τετάρτη 6/2 ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΙΒΩΤΟΣ
 ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ:
<<Ο ΑΙΣΩΠΟΣ ΚΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ….>>

ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΓΥΡΩ ΣΤΙΣ 9.00
 ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΙΣ  13.00

ΤΙΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ 10 ΕΥΡΩ.
( ΣΤΕΛΝΕΤΕ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ,  ΣΕ ΚΑΛΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΦΑΚΕΛΟ,
 ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ, ΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΤΙΜΟ.)

ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΑΚΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ,
ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΕΚΔΡΟΜΙΚΗ ΤΣΑΝΤΟΥΛΑ:
ΝΕΡΟ-ΦΑΓΗΤΟ-ΧΑΡΤΟΜΑΝΤΙΛΑ.

ΑΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΖΑΛΙΖΕΤΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΓΑΛΑ.

...............


H Κάρμεν Ρουγγέρη επιστρέφει τον Οκτώβριο με τον Αίσωπο στο Θέατρο Κιβωτός.

Η Κάρμεν Ρουγγέρη σε συνεργασία με την παιδική σκηνή «Κιβωτός» του Γιώργου Φρατζεσκάκη, επιστρέφει στο Θέατρο ΚΙΒΩΤΟΣ, με την παράσταση «Αίσωπος, κάτι θέλει να μας πεί.....»
Απο τους 584 σωζόμενους μύθους, του  μεγάλου και αγαπημένου παραμυθά Αισώπου, η Κάρμεν Ρουγγέρη διαλέγει, γράφει τα κείμενα και σκηνοθετεί,  τον τζίτζικα και μέρμυγκα, τον λαγό και τη χελώνα, την κότα με το χρυσό αυγό, το λιοντάρι και το ποντίκι, την Μαριγώ και το σταμνί της, τον ψεύτη βοσκό και άλλους μύθους, που πιστεύει ότι έχουν να πούν τα περισσότερα στα παιδιά.
Μια ομάδα ηθοποιών, αφού μιλήσει στα παιδιά για τον Αίσωπο και τη ζωή του, θα ζωντανέψει τους μύθους στην σκηνή, με παραμυθένια κοστούμια, ιδιαίτερα σκηνικά και αντικείμενα, φανταστικούς φωτισμούς και ονειρεμένη μουσική και τραγούδια.
Μετά το τέλος της παράστασης θα ακολουθεί συζήτηση με τα παιδιά.

ΘΕΑΤΡΟ ΚΙΒΩΤΟΣ: Πειραιώς 115

Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2013

παιδάκια περιμενω και τα δικά σας δίστιχα!






























ΜΑΜΑΔΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

ΜΑΜΑΔΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

ΦΤΙΑΞΤΕ ΤΟ ΚΕΙΚ ΠΟΥ ΤΡΩΝΕ ΣΤΗ ΧΩΧΑΡΟΥΠΑ!!!!!!!!!!!!!

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΘΑ ΞΕΤΡΕΛΑΘΟΥΝ

Κέικ Ουράνιο Τόξο-Εντυπωσιακό, νόστιμο με εύκολη συνταγή

Αν οργανώνετε το πάρτι γενεθλίων του μικρού σας, μια πολύ όμορφη ιδέα είναι και το κέικ ουράνιο τόξο. Η συγκεκριμένη τούρτα είναι εντυπωσιακή όχι μόνο για τα χρώματα, αλλά και για το ύψος της. Η διαδικασία για να πετύχετε το παρακάτω αποτέλεσμα δεν είναι δύσκολη και ακολουθεί τα βασικά βήματα μιας απλής συνταγής για κέικ
(συνταγή για κέικ εδώ).


Η υλοποίηση της ιδέας ανήκει στο Meaningful Mama, η οποία μας κατατοπίζει σχετικά με το πώς θα το φτιάξουμε. Προτείνει 6 στρογγυλά κέικ
(προκειμένου να πετύχει το επιθυμητό μέγεθος), στα οποία προσθέτει διαφορετικό χρώμα ζαχαροπλαστικής στην βασική συνταγή του καθενός (μπορείτε να το επιχειρήσετε και με λιγότερα τεμάχια).

 

Ακολουθεί το πάγωμα. Δείτε, γιατί είναι απαραίτητο εδώ.


Ανάμεσα στα κέικ μπορείτε να τοποθετήσετε  κρέμα ζαχαροπλαστικής, βουτύρου ή ότι άλλο θέλετε εσείς. Εξωτερικά επικαλύψτε την με κρέμα βουτύρου. Για την κρέμα βουτύρου και την συνταγή της, έχω αναφερθεί σε προηγούμενο post, του οποίου την συνταγή θα δείτε εδώ: 

Η χρωματιστές λωρίδες στο εξωτερικό μέρος είναι ζαχαρόπαστα, την οποία για ευκολία μπορούμε να αγοράσουμε έτοιμη σε πακετάκια από καταστήματα ειδών ζαχαροπλαστικής. Το πλάσιμο θυμίζει πολύ παιχνίδι με πλαστελίνες και σε αυτό το στάδιο, μπορούμε να ζητήσουμε την βοήθεια των παιδιών! 


Στην κορυφή του κέικ, τοποθετούμε χρωματιστά καραμελάκια ή κουφετάκια.



ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: http://eimaipaidi.blogspot.gr/

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ

(ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΙΚΑΝΟΥΣ)

Ιπτάμενο κάστρο από χαρτί

Αυτή την κατασκευή την έχω βρει εδώ και τόσο καιρό, αλλά δίσταζα να την κοινοποιήσω λόγω έλλειψης στοιχείων...! 
Πρόκειται για ένα εξαιρετικό δημιούργημα, ένα έργο τέχνης, το οποίο μπορεί κάλλιστα να κοσμήσει ένα παιδικό δωμάτιο. Ένα μαγικό κάστρο, πάνω από τα σύννεφα, με εσωτερικό φωτισμό, το οποίο είναι φτιαγμένο από χαρτί. Η δημιουργός (με κάθε επιφύλαξη) σίγουρα όμως κάτοχος των συγκεκριμένων φωτογραφιών είναι η Ginger Li. Το site είναι το Ginger Garden.
Το πάλεψα πολύ με την μετάφραση του Google, αλλά τα κινέζικα  είναι από τις ελάχιστες γλώσσες που δεν μιλώ.....καλά....!!! :))
Όπως και να έχει όμως είναι πολύ όμορφο και αξίζει κοινοποίησης. Χώρια που μπορεί να το δει κανένας που να πιάνουν τα χέρια του και να μας το φτιάξει!!!

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ: Είμαι παιδί: Πανέμορφη άμαξα


ΧΩΧΑΡΟΥΠΑΚΙ γλωσσοδέτης

ΠΕΤΑΛΟΥΔΟΧΩΧΑΡΟΥΠΑΚΙ
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΧΩΧΑΡΟΥΠΑΚΙ
ΠΑΠΑΓΑΛΟΧΩΧΑΡΟΥΠΑΚΙ
ΣΥΝΤΡΙΒΑΝΟΧΩΧΑΡΟΥΠΑΚΙ
ΚΑΛΑΜΠΟΚΟΧΩΧΑΡΟΥΠΑΚΙ

ΚΑΙ ....ΑΛΛΟΙ...ΓΛΩΣΣΟΔΕΤΕΣ......
ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 




 

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Μια δημιουργική άσκηση για το χρόνο στη Δυσλεξία

«Πότε και πόσο;»

Μια δημιουργική άσκηση για το χρόνο στη

Δυσλεξία 

 
- Το Πριν είναι αυτά που πέρασαν ή αυτά που θα έρθουν;
- Εεεε αυτά που θα έρθουν…. είπε πολύ διστακτικά ένα κορίτσι της Δ” Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες.
Μια απο τις βασικές δυσκολίες που συνήθως συναντούν τα παιδιά με Δυσλεξία και άλλες ειδικές μαθησιακές δυσκολίες εντοπίζεται στην εκμάθηση του χρόνου. Ο χρόνος ως μονάδα μέτρησης και διαχωρισμού της πραγματικότητας σε ζώνες (πριν, τώρα, μετά) αποτελεί ένα παράγοντα σύγχυσης: «Πότε είναι ακριβώς το τώρα;» «Πώς χωρίζεις το τώρα απο το πριν;»
Ακόμα πιο δύσκολο γίνεται όταν εμπλέκεται  η Γραμματική με τους κανόνες της και τις εξαιρέσεις της. «Πώς μια γλωσσική πληροφορία καταλαβαίνουμε σε ποιο χρόνο βρίσκεται;» Για παράδειγμα η φράση: «Ήπια νερό» προσδιορίζεται περισσότερο στο τώρα νοηματικά παρά στο πριν.
Παρουσιάζονται δυο ασκήσεις που γίνονται στα Προγράμματα αντιμετώπισης Δυσλεξίας at home με σκοπό να βοηθήσουν το παιδί με μαθησιακές δυσκολίες να κατανοήσει την ύπαρξη του χρόνου στις λέξεις.

1η άσκηση: Πότε έγινε;


Άσκηση χρόνων σε παιδί Δ” Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες.
Σε αυτή την άσκηση γίνεται η προσπάθεια να διαχωριστούν οι τρεις κατηγορίες του χρόνου: Πριν, Τώρα, Μετά.
Οδηγίες: Σε ένα χαρτί φτιάχνουμε το σκίτσο ενός παιδιού και του δίνουμε όνομα μαζί με το παιδί. Δίνουμε τις διευκρινήσεις σχετικά με το Τώρα το Πριν και το Μετά. Χωρίζουμε το σκίτσο σε τρεις νοητές στήλες στις οποίες θα γράψουμε ρήματα που έχουν σχέση με αυτό που έκανε το παιδί του σκίτσου Πριν που κάνει Τώρα και που θα κάνει Μετά.
Οι ερωτήσεις που έγιναν:
«Θέλω να μου πεις τι κάνει η Μαρία τώρα δηλαδή αυτή τη στιγμή που μιλάμε τι εξακολουθεί να κάνει και δεν το έχει τελειώσει ακόμα»
«Ωραία τώρα θα γράψουμε αυτά που έκανε πριν και έχουν περάσει, έχουν τελειώσει»
«Και στο τέλος αφήσαμε αυτά που θα κάνει μετά, αυτά που δεν έχει κάνει ακόμα αλλά θα έρθουν μετά»
Βασικά tips: Μπορείτε να ζητήσετε ένα συγκεκριμένο αριθμό ρημάτων γιατί αλλιώς αγχώνονται για το «πόσα πρέπει να γράψω». Στη συγκεκριμένη περίπτωση ζητήθηκαν 10 ρήματα για κάθε στήλη. Επίσης αρχικά μπορεί να χρειαστεί να δώσετε παραδείγματα και κάποια πρώτα ρήματα για να γίνει κατανοητό.

2η άσκηση: Πόσο κράτησε;


Άσκηση χρονικής διάρκειας σε παιδί Δ” Δημοτικού με μαθησιακές δυσκολίες.
Σε αυτή την άσκηση ασχολούμαστε με τη χρονική διάρκεια.
Οδηγίες: Σε ένα χαρτί κάνουμε το σκίτσο ενός παιδιού και το ονοματίζουμε με το παιδί. Έπειτα εξηγούμε ότι βρισκόμαστε σε αυτά: «Που έκανε ο Μάριος πριν, που έκανε και πέρασαν». Διευκρινίζουμε ότι αυτά που έκανε πριν μπορεί να τα έκανε «μια στιγμή» ή «πολλές φορές» και δίνουμε αρκετά προφορικά παραδείγματα. Έπειτα χωρίζουμε το σκίτσο σε δυο νοητές στήλες (Μια στιγμή και Πολλές φορές) όπως στη φωτογραφία. Ζητάμε απο το παιδί να μας γράψει 10 ρήματα για κάθε στήλη.
Βασικά tips: Ανάλογα με την ετοιμότητα και την ωριμότητα του παιδιού γίνεται η πρώτη αναφορά και στους αντίστοιχους χρόνους: Αόριστος και Παρατατικός. Επίσης σε αυτές τις ασκήσεις πάντα προκύπτουν και νέα θέματα που ασχολούμαστε. Σε αυτή τη συνεδρία προέκυψε η ορθογραφία των ρημάτων σε -ίζω και -ίζομαι.
Απευθύνεται: Σε παιδιά σχολικής ηλικίας με Δυσλεξία και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες καθώς μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για να ενισχύσουμε την έννοια του χρόνου σε όλα τα παιδιά. Μπορεί να εφαρμοστεί απο θεραπευτές, εκπαιδευτικούς και γονείς.
Πετρούλα Μινάρδου
Παιδαγωγός Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης


Βιβλιογραφία: